poniedziałek, 14 maja 2012

♫Simple Plan♫

Siemka!

Dziś chciałabym omówić temat dotyczący zespołu Simple Plan. Poszperałam trochę w necie i wyczytałam oraz usłyszałam od znajomych, że Simple Plan ma coraz mniej fanów, co mnie bardzo zmartwiło ;(
Od niektórych słyszałam, że SP to już historia, że się skończyli itd. Jak dla mnie nic się nie zmienili i nadal piszą wspaniałe teksty z sensownymi przekazami, tworzą świetny podkład muzyczny i w ogóle, więc ja jestem tego samego zdania co parę lat temu jak zaczęłam ich słuchać ;)
No ale każdy ma swój gust muzyczny i nie można nikogo zmuszać do słuchania tego co nam się podoba. Jeśli macie podobne zdanie to napiszcie coś jeszcze od siebie w komentarzach.

Na koniec tego postu dodam jedną z moich ulubionych piosenek od Simple Plan
"Nic nie trwa wiecznie
       ♥Przepraszam, nie umiem być idealny"♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz